sobota, 6 lutego 2016

I ja mam swoja walentynkę.

Strasznie, ale to strasznie nie lubię koloru czerwonego. (pomijając fakt, że uwielbiam mieć pomalowane na czerwono usta i paznokcie-za kobietą nie zdążysz). Dlatego nie znajdziecie tego koloru na mojej dzisiejszej walentynce. Znajdziecie tam natomiast niewielki motyw serca (jak na walentynkę przystało). Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie studio75


oraz na wyzwanie lemonade "walentynki bez czerwieni"
(lepiej nie mogłam trafić)




Zapraszam do odwiedzin i życzę miłego weekendu:)














4 komentarze:

  1. Piękna praca z stonowanymi kolorami, bardzo mi się podoba! Zapraszam do siebie: www.ninahscrapworld.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna praca ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemonade ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna walentynka w ciekawych kolorach. Dziękuję za udział w wyzwaniu Studia 75.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i miłe słowo.....