niedziela, 15 maja 2016

Kartek komunijnych ciąg dalszy;)



Czas komunijny to u mnie jeden z bardziej pracowitych okresów. Kartki na tę okazję schodzą w zastraszającym tempie. Zawsze obiecuję sobie , że odpowiednio wcześnie zabiorę się do przygotowań na tę właśnie okoliczność. Niestety  na obietnicach się kończy. Działam na ostatnią chwilę. Ale to właśnie nóż na gardle motywuje mnie do działania . Nie każdy może być poukładany jak należy;;;)))

Bliźniaczo podobne kartki dla dziewczynek powstały z mojego ukochanego papieru firmy Craft&You Design z kolekcji My Wedding.
Zużyłam już chyba tonę tych papierów. Są dla mnie nr 1.
Kartki chłopięce natomiast wykonane zostały z kolekcji Oh Hello Spring
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam do oglądania:)))












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i miłe słowo.....