sobota, 9 lipca 2016

Wakacyjny album...

...pełen cudownych wspomnień i przygód . 
Album jest wykonany na gotowej bazie w formie harmonijki . Rozmiar niewielki 10/10 cm.
Do jego wykonania użyłam papierów Piątek 13 oraz całej masy tekturek , ćwieków i  drewnianych dodatków od primy,gazy i cekinów w kolorze morskiej głębi. Całość pochlapałam SPLASH-em w kolorze białym i niebieskim. Za pomocą stempla z TEGO zestawu uzyskałam efekt sieci rybackich, który powtarza się na każdej stronie albumu.
Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie































7 komentarzy:

  1. Wspaniały, tyle w nim detali że można oglądać bez końca, a przy tym Wszystko do siebie fantastycznie pasuje :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczny album, bardzo przemyślany i w marynistycznym (moim ulubionym) stylu :) Dziękuję, że bawisz się z helloscrap.pl.

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa morskie opowieści!! :) uwieeelbiam! dzięki za udział w wyzwaniu Hello Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi się podoba! Ciężko oczy oderwać, tyle cudnych detali! I ta stemplowana siatka - wisienka na torcie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie za miłe słowa . Album dosłownie powstał w "3 sekundy ". Wróciłam z wakacji tak utęskniona i spragniona wycinania , klejenia , stemplowania że usiadłam za biurkiem i tworzyłam go do późnej nocy bez minuty przerwy . Jednym tchem :)))

      Usuń

dziękuję za odwiedziny i miłe słowo.....