sobota, 8 października 2016

;)

Dzisiaj powstała karteczka , którą przygotowałam zaraz po tym jak odwiedziłam swój przydomowy ogród. Jesień zadomowiła się już tam na dobre.  Liście przybierają cudowne kolory , tylko moje róże kwitną jakby ta pora roku ich nie dotyczyła.  
Kartkę potraktowałam gessem i preparatem do spękań. W ruch poszły również KREDKI DISTRESS oraz SPLASH w kolorze białym i czarnym. Stempel od LEMONADESTAMPS .Kleks od CRAFTYMOLY. Tekturka Z FABRYKI WENY
Pracę zgłaszam na wyzwanie 
















4 komentarze:

  1. Mediowe karteczki to coś do czego "wzdycham" z zachwytem :-) Piękna jest! dziękujemy za udział w wyzwaniu Hello Scrap :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta sentencja, czytam już 4 raz :P Fajnie pobrudziłaś tę kartkę, podoba mi się! :) Dzięki za nieustanną zabawę z helloscrap.pl.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i miłe słowo.....