wtorek, 31 stycznia 2017

Łapacz snów:)

W łapaczach zakochałam się już jakiś czas temu. Jestem właścicielką kilkunastu sztuk i zauważyłam, że ciągle mi mało. Jak tylko dorwę jakieś kółko zaraz przychodzi pomysł na kolejny i kolejny. 
Do zrobienia dzisiejszego łapacza zainspirował mnie przepiękny moodboard zamieszczony na blogu RAPAKIVI. Będąc maniakalną miłośniczką złota,miedzi oraz wszelkich odcieni różu nie mogłam przejść obok tego wyzwanie obojętnie. To właśnie te kolory  sprawiły,że zwaliłam dzisiejszy obowiązek przygotowania obiadu na męża i poleciałam do pracowni wiązać wstążeczki:)))
Zatem z przyjemnością zgłaszam swoja pracę na wyzwanie na blogu RAPAKIVI.



Oraz na wyzwanie 

Pozdrawiam gorąco dziękując za odwiedziny i komentarze.






12 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalny, pięknie skomponwany łapacz:-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! I zgadzam się z powyższymi opiniami - kolory dobrane idealnie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity łapacz snów. :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo oryginalny łapacz, bo pusty w środku, ale za to z pięknym ogonem :) pozdrawiam w imieniu Rapakivi

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i miłe słowo.....