sobota, 28 stycznia 2017

love

Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia wykonanej przeze mnie kartki miłosnej, która nadaje się na wiele okazji , a już na pewno ucieszyłaby serce jakiejś "Walentynki". Jeśli już mowa o Walentynkach to polecam tekturki od wycinanki. Są niezwykle delikatne,wymowne i świetnie pasują do kartek miłosnych. W pracy wykorzystałam wykrojniki od Marianne Design , które dostałam w ekspresowej paczce od SCRAP PASJI. Czaiłam się na  nie za każdym razem, gdy odwiedzałam jakikolwiek sklep z materiałami do scrabookingu. Marzenia się spełniają!!!
Papier pochodzi od PIATEK 13.
Splashe od 13ARTS .
Pozdrawiam wszystkich i życzę na dzień dzisiejszy dużo miłości:) 

Pracę zgłaszam na wyzwanie ogłoszone na blogu MANUNA:)








10 komentarzy:

  1. Śliczna! Piękne, nietypowo walentynkowe kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny brokatowy napis - a wielowarstwowość dodała całości smaku - - dziękuję za udział wyzwaniu Manuny - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe chlapania, warstwy i jak wspomniała moja koleżanka z DT cudny napis, dziękuję za wspólną zabawę z Manuną :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba - chlapanie i warstwy..ach :) dzięki za udziałw wyzwaniu Manuny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, cudne warstwy i napis :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Manuny :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i miłe słowo.....