niedziela, 16 kwietnia 2017

Foto ramka:)

Zainspirowana cudami, jakie tworzy Karolina ,dorwałam niedużych rozmiarów tamborek i ... zmediowałam go. W roli głównej mój syn Franek:) , który nie był zadowolony z efektu końcowego mojej pracy. Stwierdził, że znowu go pobrudziłam i pochlapałam.
 Użyłam mgiełek http://www.lindysgang.com/. Ramka, a raczej silikonowa forma do niej, zakupiona w Retrokraftshop. Woski od Primy. Splash jak zawsze 13Arts.
Pracę zgłaszam na wyzwanie

wyzwanie bloomcraft

Bo chwile spędzone z dziećmi są dla mnie najważniejsze:)
Pozdrawiam i  życzę miłego dnia:)




2 komentarze:

  1. Synek trochę przesadził.Dookoła może i cudnie pochlapałaś, ale on został czysciutki 😄Praca zachwyca, więc dziękuję za zgłoszenie do wyzwania BloomCraft. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i miłe słowo.....